TIGRA

Opel Tigra

Opel Tigra - oryginalne części i akcesoria OPEL.  Zamów teraz!

  • Akcesoria
    Oryginalne akcesoria to gwarancja wysokiej jakości i atrakcyjnego wyglądu. Wszystkie zostały zaprojektowane i wykonane ze szczególną dbałością o detale. Dlatego tak idealnie pasują do unikalnych rozwiązań naszych samochodów. Akcesoria zwiększają funkcjonalność samochodu lub podkreślają jego indywidualny charakter.
  • Koła
    Dzięki aluminiowym felgom możesz nadać swojemu autu jeszcze bardziej niepowtarzalny wygląd. Wyraź swoją osobowość i wybierz te z kół, które najlepiej odzwierciedlą Twój indywidualny styl. Ciesz się oryginalnym wzornictwem i wysoką jakością wykonania.
  • Filtry
    Filtry samochodowe spełniają ważne zadanie i chronią silnik przed dostaniem się do niego niepożądanych ciał obcych. Oczywiście filtry nie służą tylko do ochrony silnika ale są również stosowane dla podniesienia komfortu podróżowania pojazdem. Jednak niezależnie od ilości filtrów jakie zastosowano w pojeździe co pewien określony przez producenta czas konieczna jest jego wymiana.
  • Nadwozie, karoseria
    Chcesz widzieć i czuć jakość samochodu, w którym jeździsz. Właśnie dlatego dopracowujemy formę i funkcjonalność każdego najdrobniejszego szczegółu Twojego auta. Taki jest najgłębszy sens motta wyrażającego nowy język wzornictwa Opla: "artystyczny kunszt i niemiecka precyzja".
  • Elementy wewnętrzne
    Auto może być niezwykle atrakcyjne z zewnątrz, ale jako kierowca oglądasz je przede wszystkim od środka. Spędzasz wiele godzin za kierownicą i dlatego właśnie we wnętrzu powinieneś czuć się dobrze. Zarówno siedząc za kierownicą, czy będąc pasażerem docenisz jakość wzornictwa, materiałów i wyposażenia naszych samochodów.
  • Silnik
    Chciałbyś jeździć przyjaznym dla środowiska i oszczędnym samochodem bez kompromisów dla przyjemności z jazdy? Codziennie pracujemy nad tym, aby zmniejszyć szkodliwy wpływ, jaki Twoje auto wywiera na środowisko, dając Ci jednocześnie osiągi, funkcjonalność i wygodę, której oczekujesz od Opla. Nie tylko wciąż udoskonalamy tradycyjne silniki, ale także pracujemy nad pełną gamą nowych, czystych i bardziej efektywnych technologii ? w tym nad napędem elektrycznym i różnymi konstrukcjami hybrydowymi.
  • Sprzęgło
    Sprzęgła, jakie montuje się w samochodach to sprzęgła jednotarczowe cierne. Jest to najbardziej rozpowszechniony typ sprzęgła. Podstawowymi elementami zestawu sprzęgła są: tarcza sprzęgła, tarcza dociskowa (docisk) sprzęgła oraz łożysko sprzęgła. Aby opisać zasadę działania sprzęgła w samochodzie, należy zwrócić uwagę również na takie elementy jak wał korbowy, koło zamachowe oraz wałek sprzęgłowy.
  • Oświetlenie
    Wyobraź sobie światła, które dopasowują się samoczynnie do drogi jaką jedziesz. Jazda nocą to często przyczyna dodatkowego stresu. Zaawansowane oświetlenie AFL automatycznie wybiera jeden z 9 trybów pracy, z których każdy został zaprogramowany celem optymalizacji widoczności w zależności od warunków jazdy. W efekcie kierowca jest mniej zmęczony, pozostali uczestnicy ruchu nie są oślepiani, co oznacza większe bezpieczeństwo jazdy.
  • Czyszczenie szyb
    Najczęściej stosowana konstrukcja wycieraczek to długi cienki pasek gumy zwany piórem, rozciągnięty na metalowym lub plastikowym uchwycie, który przesuwany jest mechanicznie po zewnętrznej powierzchni szyby okna pojazdu.Ruch wycieraczki po szybie może być wywoływany bądź to przy pomocy ręcznej dźwigni uruchamianej z wnętrza kabiny kierowcy pojazdu, bądź (obecnie najczęściej) przy pomocy niewielkiego elektrycznego silnika z odpowiednią przekładnią, włączanego w razie potrzeby przez kierowcę lub przez czujnik wykrywający deszcz. Dawniej stosowano też podciśnieniowe pneumatyczne systemy poruszania wycieraczkami.
  • Układ hamulcowy
    Układ hamulcowy pojazdu to wszystkie elementy mające na celu zatrzymanie pojazdu będącego w ruchu a także utrzymanie go w miejscu np. na pochyłości. Samochód zgodnie z przepisami musi być wyposażony w dwa układy hamulcowe: a. podstawowy (roboczy) ? uruchamiany nogą poprzez naciśnięcie pedału hamulca. Hamowanie odbywa się tylko w czasie gdy hamulec jest naciskany (układ monostabilny). b. dodatkowy (awaryjny, potocznie: ręczny) ? hamulec ten służy głównie jako hamulec postojowy w celu zabezpieczenia pojazdu przed zjechaniem z miejsca postoju. W razie awarii hamulca podstawowego ma on za zadanie awaryjne wyhamowanie pojazdu. Hamulec awaryjny jest aktywowany, w zależności od rozwiązania, ręką lub nogą. Działa on od momentu włączenia aż do momentu jego wyłączenia (układ bistabilny).
  • Układ elektryczny
    Na pojazdy Opel kładzie się nacisk na obniżenie zapotrzebowania na energię przede wszystkim poprzez, jak najmniejszą wagę, otwierając nowy rozdział elektrycznej mobilności.
  • Zasilanie powietrzem
    Układ paliwowy odpowiada za dostarczenie paliwa i powietrza oraz napełnienie nimi cylindrów co gwarantuje prawidłową pracę silnika.
  • Zasilania paliwem
    Układ paliwowy odpowiada za dostarczenie paliwa i powietrza oraz napełnienie nimi cylindrów co gwarantuje prawidłową pracę silnika.
  • Ogrzewanie, klimatyzacja
    Podstawową zasadą działania klimatyzacji w samochodzie jest zjawisko obniżania temperatury w czasie rozprężania gazu będącego pod wysokim ciśnieniem.
  • Układ wydechowy
    Układ wydechowy (wylotowy) stanowi zespół elementów, który wbrew powszechnej opinii nie służy jedynie do odprowadzania gazów spalinowych i wytłumieniu uciążliwych decybeli (co oczywiście jest jednym z jego podstawowych zadań), ale również jego budowa i prawidłowe funkcjonowanie objawiające się miedzy innymi wspomaganiem przepłukiwania komór, spalaniem i wyrównywaniem pracy silnika, może zapewnić jego optymalne działanie. Odpowiednia regulacja może znacząco wpłynąć na osiągi oraz moment obrotowy silnika dzięki czemu możemy uzyskać dodatkowo kilkanaście % mocy a także zmniejszyć zużycie paliwa.
  • Układ zawieszenia
    Nowe zawieszenie HiPerStrut eliminuje przenoszenie znacznych sił z zespołu napędowego na układ kierowniczy i duże przeciążenia dla opon. Układ kierowniczy został prawie całkowicie uniezależniony od sił skrętnych powstających na kołach. Zwiększyła się też przyczepność podczas gwałtownego przyspieszania, co w efekcie znacząco poprawiło charakterystykę prowadzenia.
  • Układ zmiany biegów
    Skrzynka biegów w pojeździe samochodowym umożliwia nie tylko jazdę z różnymi prędkościami, ale również dzięki niej zmieniana jest siła napędowa na kołach. Należy pamiętać, że gdy prędkość pojazdu wzrasta, siła napędowa maleje.
  • Układ napędowy
    Stabilność kierunkowa i właściwości jezdne są jeszcze doskonalsze w wersjach wyposażonych w aktywny układ napędu na wszystkie koła, stale zmieniający rozdział momentu obrotowego między osiami. Dzięki temu podróżujesz bezpiecznie w każdych warunkach.
  • Układ kierowniczy
    Układ kierowniczy samochodu ma umożliwiać sprawne i zgodne z zasadami mechaniki ruchu pojazdów samochodowych zmienianie kierunku jazdy, tzn. takie ustawienie kierowanych kół jezdnych, aby samochód mogł możliwie płynnie i bez bocznego poślizgu poruszać się po wybranym przez kierowcę krzywoliniowym torze. Układ kierowniczy powinien także zapewniać skręcanie kół kierowanych z zastosowaniem możliwie małej siły przyłożonej do koła kierownicy, samoczynny powrot - po zamknięciu działania tej siły - skręcanych kół kierowanych do położenia jazdy na wprost oraz samoczynne utrzymanie tego kierunku jazdy.
  • Układ chłodzenia
    Układ chłodzenia pełni w naszym aucie niezwykle ważną rolę. Warto zrozumieć jego zasadę działania aby szybko i trafnie reagować na wszelkie anomalie pracy, które mogą okazać się brzemienne w skutkach... W lecie układ chłodniczy zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Zimą - gwarantuje optymalną temperaturę pracy, ogrzewa przedział pasażerski samochodu i podgrzewa niektóre elementy wyposażenia dodatkowego - takie jak na przykład reduktor w instalacji gazowej. Trudno zapomnieć o wpływie układu chłodzenia na bezpieczeństwo jazdy - to dzięki niemu w czasie jazdy mamy odparowane, czy odszronione szyby. Sprawność układu chłodzenia wpływa na jeszcze jeden element ? ekonomikę eksploatacji. Od tego jak szybko silnik osiąga optymalną temperaturę pracy i czy w ogóle ją osiąga zależy zużycie paliwa. W skrajnych przypadkach zimą, oszczędności można mierzyć w litrach na każde sto kilometrów!
  • Oleje, Smary, Chemia
  • PROMOCJE, WYPRZEDAŻ
    SUPER WYPRZEDAŻE ORAZ PROMOCJA ORYGINALNYCH CZĘŚCI I AKCESORIÓW OPEL!