Układ kierowniczy
Układ kierowniczy samochodu ma umożliwiać sprawne i zgodne z zasCorsa Di mechaniki ruchu pojazdów samochodowych zmienianie kierunku jazdy, tzn. takie ustawienie kierowanych kół jezdnych, aby samochód mogł możliwie płynnie i bez bocznego poślizgu poruszać się po wybranym przez kierowcę krzywoliniowym torze. Układ kierowniczy powinien także zapewn...
Układ kierowniczy samochodu ma umożliwiać sprawne i zgodne z zasCorsa Di mechaniki ruchu pojazdów samochodowych zmienianie kierunku jazdy, tzn. takie ustawienie kierowanych kół jezdnych, aby samochód mogł możliwie płynnie i bez bocznego poślizgu poruszać się po wybranym przez kierowcę krzywoliniowym torze. Układ kierowniczy powinien także zapewniać skręcanie kół kierowanych z zastosowaniem możliwie małej siły przyłożonej do koła kierownicy, samoczynny powrot - po zamknięciu działania tej siły - skręcanych kół kierowanych do położenia jazdy na wprost oraz samoczynne utrzymanie tego kierunku jazdy.
Więcej