// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
Układ kierowniczy samochodu ma umożliwiać sprawne i zgodne z zasComboi mechaniki ruchu pojazdów samochodowych zmienianie kierunku jazdy, tzn. takie ustawienie kierowanych kół jezdnych, aby samochód mogł możliwie płynnie i bez bocznego poślizgu poruszać się po wybranym przez kierowcę krzywoliniowym torze. Układ kierowniczy po...
Układ kierowniczy samochodu ma umożliwiać sprawne i zgodne z zasComboi mechaniki ruchu pojazdów samochodowych zmienianie kierunku jazdy, tzn. takie ustawienie kierowanych kół jezdnych, aby samochód mogł możliwie płynnie i bez bocznego poślizgu poruszać się po wybranym przez kierowcę krzywoliniowym torze. Układ kierowniczy powinien także zapewniać skręcanie kół kierowanych z zastosowaniem możliwie małej siły przyłożonej do koła kierownicy, samoczynny powrot - po zamknięciu działania tej siły - skręcanych kół kierowanych do położenia jazdy na wprost oraz samoczynne utrzymanie tego kierunku jazdy.
PRODUCENT: OPEL PASUJE DO: OPEL Astra J, Antara, Combo D, Meriva B, Insignia A, Movano B, Zafira C