// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
Nowy model podobnie jak poprzednie oferować będą dobrze znane już walory tego komfortowego samochodu takie jak: adaptacyjne zawieszenie FlexRide, układ siedzeń Flex7®, ergonomiczne przednie fotele z certyfikatem AGR, bagażnik rowerowy FlexFix. Nie zapomniano także o wyposażenie auta w najnowsze technologie łączności. Znajdziemy tu takie nowinki jak Opel OnStar (osobisty opiekun kierowcy z punktem dostępowym Wi‑Fi oraz obsługą transmisji w standardzie 4G/LTE), system multimedialy IntelliLink najnowszej generacji (IntelliLink R4.0) połączony z Apple CarPlay i Android Auto. Pewną nowością zastosowaną w nowej Zafirze będą w pełni diodowe reflektory adaptacyjne AFL LED, zapewniające kierowcy i pasażerom maksymalną wygodę podróżowania.
W tym modelu zastosowano całkiem nową stylistykę nadwozia oraz wnętrza, która ma podkreślić jego przestronność. Panoramiczna przednia szyba połączona z oknem dachowym, która rozciąga się od pokrywy silnika niemal do tylnej krawędzi dachu pozwoli pasażerom cieszyć się niemal nieograniczonym widokiem. Dynamiczne kontury reflektorów wraz z nową kratą wlotu powietrza nadają Zafirze sportowego charakteru. Wyprofilowana chromowa listwa z logo Opla idealnie współgra z reflektorami oraz kratką chłodnicy. Nowe reflektory otrzymały także precyzyjnie nakreśloną linią świateł do jazdy dziennej z typowym dla Opla podwójnym motywem skrzydła. Poszerzone nadkola oraz przetłoczenia bocznych drzwi dodatkowo nadają nowej Zafirze sportowego i dynamicznego wyglądu. Tył samochodu również przeszedł gruntowne zmiany stylistyczne. Zobaczymy tu nową linię świateł idealnie komponującą się z klapą i tyłem nadwozia.
Nowy kokpit Zafiry został całkowicie przeprojektowany co zapewni użytkownikom optymalną widoczność z przodu oraz łatwy dostęp do wszelkich elementów sterowania wnętrzem auta. Wyświetlacz systemu multimedialnego został zastąpiony nowym 7‑calowym ekran dotykowym usytuowanym trochę niżej niż jego poprzednik. Całość dopełnia piękna chromowa ramka w kształcie litery U. System ten wygląda obecnie jak w autach klasy premium. Kierownica nowej Zafiry ukształtowana została nie tylko pod katem estetyki ale również wysokiej ergonomii dzięki czemu kierowca nie będzie się męczył pokonując duże odległości. Podobnie jak w poprzednich modelach kierowca oraz pasażer z przodu mogą liczyć na relaks w czasie podróży dzięki opcjonalnym, regulowanym w 6 kierunkach, ergonomicznie wyprofilowanym sportowym fotelom z atestem AGR. Pasażerowie tylnej części pojazdu mogą liczyć na opcjonalny system foteli klubowych, które będzie można złożyć i obrócić, zamieniając je tym samym w wygodne podłokietniki dla osób zajmujących skrajne miejsca. Fotele będą się również przesuwać wzdłuż pojazdu, co umożliwi zwiększenie przestrzeni na nogi i uzyskanie tym samym komfortu porównywalnego z luksusowym sedanem. Ostatni rząd siedzeń można bardzo łatwo złożyć równo z linią podłogi bagażnika. W nowym modelu wygospodarowano ponad 30 różnych miejsc do przechowywania różnej wielkości przedmiotów. Minimalna pojemność bagażnika nowej Zafiry (wg normy ISO 3832) wynosi 710 litrów a po złożeniu drugiego rzędu foteli pojemność ta rośnie aż do 1860 litrów.
Dzięki opcjonalnemu systemowi FlexFix® z tyłu pojazdu wielbiciele wycieczek rowerowych otrzymają praktyczne rozwiązanie transportu rowerów. Zintegrowany tylny bagażnik rowerowy wysuwa się niczym szuflada z tylnego zderzaka mieszcząc nawet 4 rowery nie kolidując z otwieraniem pokrywy bagażnika. Uchwyt wystarczy jedynie odchylić do tyłu aby dostać się do wnętrza samochodu.
Zastosowanie diodowych reflektorów adaptacyjnych jest kolejnym przykładem realizacji strategii firmy Opel, zakładającej udostępnianie innowacyjnych technologii jak najszerszej grupie nabywców. System ten podobnie jak w nowej Astrze
automatycznie dostosowuje tryb świecenia reflektorów do sytuacji na drodze, zapewniając optymalne oświetlenie drogi bez oślepiania innych kierowców. Będzie oferował 9 funkcji takich jak: oświetlenie miejskie, oświetlenie pozamiejskie, doświetlanie zakrętów, oświetlenie wspomagające cofanie i manewrowanie oraz tryb oszczędny po zatrzymaniu pojazdu, a także tryb turystyczny.
W nowej Zafirze zastosowane mogą być również znane dotychczas użytkownikom systemy jak przednia kamera Opel Eye nowej generacji połączona z systemem przedkolizyjnym, asystent pasa ruchu oraz adaptacyjny tempomat (ACC) z czujnikiem radarowym.
Zafira jako jedyny model w swoim segmencie dostępna będzie z pełną gamą dynamicznych jednostek napędowych Opla najnowszej generacji. Klienci będą mieli do wyboru szeroką gamę silników benzynowych, diesla, LPG oraz CNG.
Dzięki dbałości inżynierów Opla o komfort oraz szczegóły dopracowane w każdym stopniu Zafira będzie niewątpliwie typowym samochodem rodzinnym z lekkim zacięciem sportowym dzięki stylistyce zewnętrznej pojazdu.